Informacja - Zwroty / Reklamacje

 

Zwroty i Reklamacje

W ciągu 365 dni możesz skorzystać z usługi ,,Szybkie Zwroty" i zwrócić produkt poprzez nasz panel. Jeśli zwracasz produkt poza panelem ,,Szybkie Zwroty", masz na to 365 dni.

Jeśli zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamacje można składać na adres e-mail: kontakt@avek.com.pl lub wysłać drogą pocztową.

AVEK
Thomasa Wilsona 17A (1 piętro)
05-840 Brwinów
516-480-377

Do paczki należy dołączyć wypełniony odpowiedni dokument:

Formularz Reklamacji (PDF)
Oświadczenie o Odstąpieniu od Umowy (PDF)

Wszelkie zwracane produkty muszą być zwrócone w nienaruszonym stanie. Wszelkie wady stwierdzone w produkcie przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania będą rozpatrywane na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.

Nasz zespół rozpatrzy Twoją reklamację błyskawicznie, w nie dłuższym terminie niż 5-7 dni roboczych. W okresach wzmożonego ruchu (Boże Narodzenie, Black Friday itp.) rozpatrzenie reklamacji nastąpi nie dłużej niż w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.

Przejdź do panelu zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl